diumenge, 1 de març del 2015

Grinyolada d'hivern: cap a Martinet s'ha dit!!

Comencem el 2015 amb molt bon peu! L'últim cap de setmana de gener, carretera i manta... cap a Martinet! La majoria de nosaltres vam marxar divendres tarda, per tal de poder passar dues nits a l'alberg de Can Ribals, un alberg molt familiar i acollidor que, sense grans luxes, tenia tot el que podíem necessitar: unes vistes immillorables, una situació perfecta (a mitja hora de les pistes d'Aransa i de Lles), un tracte molt bo (ens van fer sentir com a casa), diferents espais comuns i, oh, sorpresa... monitoratge per als nens dissabte a la tarda!! Què més es pot demanar?

Divendres tarda ens vam anar instal·lant a mesura que anàvem arribant i després vam sopar tots plegats. Un cop els nens eren al llit com angelets, el Carles i la Cristina ens van delectar amb un parell de jocs de cartes que ens van fer riure pels descosits: Fantasma Blitz i un altre de cuyo nombre no puedo acordarme...

I dissabte al matí: un regal de la vida! Paisatge emblanquinat i sol solet. Cap a Aransa! Després de posar les cadenes als cotxes amb unes quantes dificultats, vam arribar a les pistes, també molt familiars, i vam estar tot el matí amunt i avall amb els trineus, agafant velocitats que ens feien posar els pèls de punta i rient pels descosits. Tampoc podia faltar construir un ninot de neu a qui, com veureu a les fotos, no faltava res de res!

Vam dinar el pícnic que ens havien preparat a l'alberg i després de dinar vam tornar-hi perquè allà ens esperava la monitora, que tenia preparats un munt de jocs per als petits, tant a l'aire lliure com a l'interior. Els nanos van sopar amb ella i després es van preparar per ballar a la discoteca. Fins i tot van rebre la visita d'un esquirol molt trempat!

Així que els nens van acabar baldats i aviat van quedar ben adormits, i nosaltres ens vam preparar per a una altra nit de jocs: aquesta vegada el Dixit i El senyor llop. La sala aviat es va convertir en un cau de sang i terror, amb tot d'homes llop rondant per allà disposats a acabar amb les seves víctimes.

Diumenge al matí teníem pensat anar a les pistes de Lles, però es va posar a nevar i vam decidir quedar-nos per allà, ja que al costat mateix de l'alberg hi havia un parc infantil, un riu i, al bosc, diverses pendents on ens vam poder tornar a tirar amb els trineus. I ara sí que s'apropava el final: l'últim àpat plegats i cap a Sant Esteve, amb un munt d'experiències a la motxilla. S'haurà de repetir!!